2019. december 30., hétfő

Évtized végén

Vagy inkább számváltáskor.
2019 végéhez érve végignéztem az évtizedemet. Hogy 2010-ben mennyit kötöttem (rengeteget), és most mennyit. De akkor csak magamnak éltem még, azóta a két gyerek az időm elég jelentős részét lefoglalja. Azóta más munkahelyi beosztásban is vagyok 2010-hez képest, és ez sem könnyíti meg az életemet. Na meg a medvék. Mindig azt mondom, hogy a 2 gyerek, két ház meg egy megye meglehetősen energiaigényes felállás. 
Azért fonalaztam, nem is keveset az idén.
Kötöttem magamnak 2 pulcsit (egyikről kép sincs), egy nyári topot, egy kardigánt meg egy kabátkát és Klárinak egy nyári blúzt.
Kötöttem 5 pár zoknit (nincs mindről kép), két sálat (nincs kép) meg két sapkát (egyikről van fotó).
 
Meg mindenféle apróságokat a gyerekeknek.
Befejeztem egy tavaly elkezdett ruhát magamnak, erről majd egyszer megpróbálok írni).
Elkezdtem egy takarót, amit be akartam fejezni év végéig, de nem jött össze.
És horgoltam 5 állatkát, meg még kettő 80-90%-ban készen áll. Majd írok róluk egyszer.
Jövőre legalább ennyit szeretnék fonalakkal foglalkozni.
Az elmúlt évtized nem csak fonalazás szempontjából volt elég mozgalmas, hanem közben:
- lett két gyerekem
- lett egy második otthonunk falun (ami lelkileg első, és egyre inkább azzá válik tavasztól késő őszig)
- karrier szempontjából ott vagyok ahol talán sose gondoltam volna, hogy lehetek. És a biológia újabb és újabb fejezeteit nyitom meg magamnak, az idén az ízeltlábúak világába vetettem be magam, jövőre ezt is szeretném folytatni.
Egy szép 2019 után mindenki előtt álljon egy még szebb 2020!

2 megjegyzés:

peony írta...

Azért ez szép teljesítmény... akárhogyan is.

martimez írta...

Bocs a zavarásért . Nem tudnád-e megmondani , hogy a Barka Szitakötő merinófonalból 100 g milyen hosszú ?Vagy lehet -e kapni valahol , esetleg hasonló finom csipkefonalat , ha tudsz ... babaruhához kell.