2019. október 6., vasárnap

Hónapok határán

Szeptember utolsó hete a legszebb napkeltéket mutatta.
Minden reggel gyönyörködtem picit a reggeli fényekben, még mielőtt a nap feljött volna.
Az utolsó szeptemberi hétvége is gyönyörű volt.
A nappali fényben ragyogtak a vörös levelek,
az este meleg fénybe borított mindent.
A Nyárádmente nagy szerelem az életemben. Örülök, hogy megtaláltam a helyet ahol igazán otthon tudom érezni magam.
 
Múlt hétgévén kicsit újra belelestem az állatvilágba.
Azóta eljött az október is. 
A tegnap még langyos napsütés volt,
gyönyörű színekkel,
színes napnyugtával,
nyugodt estével.
Mára már szürke, sötét, esős idő lett.
A hazafele úton most fotózgattam, nem vezettem.
De ezt is szeretem.
Most kötögetni fogok, a Harvestnek már csak egyik ujja van hátra, az sem egészen. Remélem, jövő hétvégén már hordhatom az esti kintlét idején.

Nincsenek megjegyzések: