2017. április 25., kedd

Júniusi Burda

A Burda orosz oldalán jóval a német előtt megjelennek az előzetesek - egy-két fotó a folyóiratban megjelenő darabokról, mindenféle egyéb infó nélkül. Hogy az ember lánya tudja mire számítson később.
Én kicsit többre számítottam volna. Van pár ruha ami tetszik, de nem olyan túl sok. 
Kezdem a nemtetszik kategóriával:
ezt a nadrágot nem értem,
sem a színe, sem a szabása nem az esetem. 
Erről nem tudom eldönteni mit kéne megvarrni
de sem a blúz, sem a zakó, sem a szoknya (?) nem tetszik.
A plusz-méret sem túl fantasztikus. Újabban ezt a kivágott hátat használják sok darabnál. Nekem nem az esetem:


 
Ezt a szabadidőruhát viszont el tudom képzelni magamon. Nem tudom melyik részéhez lesz a minta, de sejtem, mindkettőhöz. 
Ez egy kicsit hálóingszerű :)
De lehet, hogy egészen kényelmes viselet nyáron.
Akárcsak ez a változat (úgy nézem, csak a nyakkivágása kicsit más jellegű, majd kiderül), de az anyag mintázata miatt sokkal inkább tűnik utcai viseletnek mint az előző kék.
És van ez a blúz,
valami hűvös selymes anyagból jó lehet a mindennapokra.

Ez a petrolkék kollekció szinte teljes egészében tetszik, annak ellenére, hogy nem az én alakomra készültek a darabok.
Az az overall... óh.
Nagyon jól áll a modellen, de még mindig megkérdőjelezem a ruhadarab praktikus voltát. Majd az első overallom hordása után eldöntöm, milyen :)
Ez a ruha is nagyon szép:
Majd Klárinak...
És még ez a csilivilis felső is tetszik.
Ezt a félvállravetett akármit viszont nem egészen értem, szerintem nagyon kilóg a kollekcióból.
Jobban, mint az aranyszínű ruha
(ami tetszik, viszont)
És tetszik ez a másik ruha is
Van az irodai look:
 
Ez a nadrág is tetszik, (vagy a blúzé lesz a minta?)
csak ezt a pózt nem értem...
Újra van néhány anya-lánya összeöltöző ruha, ilyen kicsit romantikus, kicsit rusztikus darabokból:
 
 A két fenti tetszik. A kislányé is, az anyukáé is.
 
 De ez a vállmutogatós nem, sem a felnőtt, sem a gyerekméret.
Talán ugyanennek a fejezetnek a része még néhány romantikus, finom, szellős darab. 
Lesz mit varrni, amikor menni fog rendesen :)

2 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

hát elég sok hordhatatlan darab számomra (rég elmúltam 16 éves és 45 kiló) de azért találtam nekem valót. ez a májusi szám? lehet, hogy megveszem :)

Annamari írta...

Júniusi. Még a májusi sem jelent meg a polcokon nálunk, csak online. A májusiról múlt héten írtam posztot. Abban is vannak jó dolgok. Szerintem jobb a júniusinál a májusi meg az áprilisi is, de persze ez csak az én ízlésem...