2017. május 16., kedd

Júliusi Burda előzetes

Betegséget betegség követ nálunk, március vége óta szűk 2 olyan hetünk volt, hogy mindkét gyerek egészséges volt. Kicsit sok kezd már lenni...
Én néha egy-egy keveset kötök vagy varrok. Volna is mit mutatni, de semmit sem tudtam fotózni. Tervem az van, de most valahogy nem sokminden fér bele az időmbe. És az orosz Burda már mutatja is a júliusi előzetest (fotók a Burda orosz oldaláról).
Szoknyák:
szerintem mindkettő ugyanaz a fazon. Talán én is meg tudnám varrni - ha akarnám. Még nem tudom, akarom-e.
 
Overallok - ez is ugyanaz a szabás mindkettő, de nem az esetem. A felsőrész is, meg a nadrág is külön tetszik, de együtt nincs az a lélegzetelállító hatása (mint a júniusi türkiz esetében), hogy okom lenne összevarrni őket :)
 
Ruhák: őszintén? Egyikkel sem töltenék el időt. Sőt, az utolsó (ami szerintem designer-darab, bár ezt csak abból gondolom, hogy egyetlen másik darabhoz sem társítható sem szabásában-színében, sem a "styling"-ban) kimondottam ronda számomra. Valahogy olyan érzésem van, mintha a nyaka helyett a karkivágásán dugta volna ki a fejét a modell.
 
 
 
Blúz (vagy bugyika? Vagy mindkettő?) tetszik, de a blúz a nagyonicipici kategória, a bugyi meg nagyon bejön, de nem kezdeném el az oldalsó csíkocskákat kiszabni és bepászítani az eleje meg hátulja közé
Bomber-dzseki: ebből igazából kettő van, a másik a fekete-fehér fejezet része. Nekem nem az esetem, de szinte minden számban akad egy-egy.
Van egy fekete-fehér kollekció.
 A fenti képen elképzelni nem tudom mi történt a modell bal könyökével. De amúgy tetszik az öltözete, főleg a szoknyája.
A blúz gombolása nagyon jó de kérdes, mennyire könnyen kivitelezhető. A szoknyát el tudom képzelni magamon egy-egy főispáni gyűlésen. De remélem, nem fogok már olyanokra járni.
 Megint ez a bomber-dzseki. De ílyen kivitezelésben sem tetszik.
 Az edzőnadrág szerintem nem passzol a felsőhöz.
 Ezt a blúzocskát megvarrnám, ha kapnék ugyanilyen anyagot.
 Ez ugyanaz a szabás, mint a legelső ruhablokkban a virágos. Fekete-fehérben jobban néz ki.
 Ezt a blúzt szerintem megpróbálnám megvarrni majd egyszer. Majd amikor újra dolgozni fogok
Ennek a ruhának megnézném az elejét is. Mindenesetre ez a kivágott hátrész nem hinném, hogy előnyömre válna.
A gyerekruhák sem tetszenek.
 
Most viszont örülök, hogy a plus-size-kategóriában játszom, azt kell mondanom. 
Itt van rögtön az első két darab: noha meztelen vállú, de valamiért nagyon megfogott, főleg a rövidebb blúzváltozata.  És az első nadrágja is tetszik. Remélem ahhoz is lesz minta.
 
És ez a ruha... szerintem az egyik júniusi ruha plus-size változata. Ez KELL. Már az előző szám előzetesének többedik visszanézésekor is megállapítottam, hogy akarom, most még inkább meggyőződtem róla, hogy jól döntöttem.
és itt van ez a kicsit csilivili ruha is szerintem ilyent is kéne varrnom... csak lehet beletörne a fogam a szoknya berakásába.
 És végre egy egyszerűnek tűnő blúz - de a lebernyegek nélkül szeretném magamnak.
Szerintem a szám legjobbja a plus-size maxiruha,
és a legrosszabbja a lazacszínű-fehér bomber-dzseki.
Persze, ezekre még sokat kell várni, közel másfél hónapot (sőt a júniusi számot sem láttam még a standokon), addig jó volna az eddigi meglevő számokat végre bevetni. Ahhoz viszont kéne legalább heti 3 napon 2-3 nyugis óra - ami nincs...

3 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

na, egyetértek minden soroddal :) olyan furcsa, hogy vannak számok, amikor nehéz választani. mondjuk ezúttal is. nehéz kiválasztani, melyik tetszene/állna jól nekem :)

Annamari írta...

Szerintem két oka lehet a nehéz választásnak:
1. ha túl kicsi a választék
2. ha túl nagy a választék.
Ez a szám számomra az első opció, és ez a jobbik eset :D mármint persze döntéshozásilag.
Bár ez épp jó, mert tudom, hogy azt a plus-size maxiruhát fogom megvarrni ebből a számból :)

aarkus írta...

Annamari, szerinted a burda weboldalnak milyen a keresőrendszere? Én vagyok béna, vagy tényleg csapnivaló?