2013. január 20., vasárnap

Horgolok rendületlenül

- bár meglehetősen lassan.
Negyedik napon járva most 14 cm a szőnyegem - az igaz, hogy 55 széles.
Vettem hozzá még bordó fonalat és azt hiszem, teszek bele egy pirosabb csíkot is.
Rájöttem, hogy lehet nem ártana az ágyterítőinket kicserélni :) csak mert megtetszett ez:
(fotó nem tudom honnan, én is úgy kaptam).
Na de ez nem most fog megtörténni. Minden esetre, elkezdtek vonzani ezek a hosszú lefutású projektek. Talán mert mostanában csak apróságokat kötöttem...

Közben eszembe jutott, hogy valamikor talán tavaly nyáron, de inkább előtte került hozzám pár könyv, ma beléjük is néztem. Van két "Kötés-horgolás" évkönyv,
az egyikben moletteknek való fejezettel (juhééé!).
A kedvencem mégis a "Fürge ujjak könyve" lett,
szórakoztató minták vannak benne
 
na meg hordható is, ez határozottan tetszik:
Van egy másik jópofa kiadvány, inkább régikönyv-kategória,
ebből kedvencem a kötött kombiné, ami nadrágkombiné is lehet.
És egy recehorgolás (?) könyv, 1924-ben adták ki, Lipcsében:
A betűit olvasni nehéz, de szép.

Ettől még nem hiszem, hogy recehorgolni fogok belátható időn belül, na meg németül sem tudok.

Most menjek vissza a szőnyegemhez.

5 megjegyzés:

Jutka írta...

Szőnyeged szépen alakul.
Régi minták az újakban ismétlődnek, nagyon sok helyen felhasználják.

nöné írta...

Hú, ez nagyon mutatós! A könyvek jópofák, nekem is megvan egyik-másik, érdekes nézegetni a régi divatot :)

MrsYarnart írta...

a takaró nagyon illene a szőnyeghez :)

Annamari írta...

A szőnyegem halad, de nem túl gyorsan azért. Főleg mert nincs amikor dolgozzak rajta.
Egyre jobban kezdek meggyőződni arról, hogy LESZ horgolt ágytakaróm is. Nem holnap és nem jövő héten, de lesz :)
A régi idők divatja érdekes, én inkább magamon elképzelve szórakoztam a mintákon. Horgolt overall - medveméretben egészen vicces lehet.

Hena írta...

Nagyon ígéretes a szönyeged! Látod, mondtam én, hogy kell bele valami élénk szín is!