2020. november 8., vasárnap

Színes

Most még színes minden. Sárgák, vörösek, barnák, zöldek árnyalatai vesznek körül mindenütt.
Acum încă totul e colorat. Peste tot vedem nuanțe de galben, roșu, maronii și verde.

De a reggelek ködösek és hidegek. 
Diminețile sunt însă reci și cețoase.
Tegnap elmentünk falura, természetesen kimentem párszor járni. A temetőbe, az erdőbe, a dombtetőre, a faluvégre. Mire jövő hétvégén megyünk már elfogynak a színek.
Ieri am mers la țară, și am făcut câteva plimbări. În cimitir, în pădure, pe deal, la marginea satului. Până data viitoare culorile vor dispărea. 
Most még elvittem magammal a frissen befejezett zoknimat. Ezt kötöttem reggelente, meg most péntek este, szombat reggel befejeztem. És amikor szombat délután kimenten sétálni, akkor beleléptem vele az avarba. 
Am luat cu mine sosetele terminate recent. A fost proiectul de dimineață săptămâna trecută, de vineri seara și sâmbătă dimineata. Și când am iesit sâmbătă, am făcut câțiva pași în frunzele căzute.
A minta Sweet woodruff, 2.25 mms tűvel kötöttem, szürke Vendita fonalból (amit még régesrég vettem). 
Modelul este Sweet woodruff, am lucrat cu andrele de 2.25 mm, din fire Vendita (cumpărate de mult)
Van benne kicsike csipke, kicsike csavarás, de könnyen megjegyeztem, az első 2-3 mintaegység után fejből kötöttem. Gyorsan is ment, 8 napba tellett, úgy, hogy emellett futott más projekt is.
Are puțină dantelă, niște torsade, dar am reținut foarte ușor. A fost un proiect rapid, în 8 zile le-am terminat, chiar cu alte proiecte în desfășurare.
És kétszer elkezdtem a Julia Müller kesztyűt is, Entangled stitches lesz még egyszer. 
Am început și mănușile Julia Müller, încă un Entangled stitches.
Elsőre az Addi Novelekkel kezdtem kötni, de valamiért nem tetszett a kialakult darab, így pár sor után lebontottam, és újrakezdtem tegnap a 2.25 mm-s ChiaoGooval. És most jó. 
Prima dată am început cu Addi Novel, dar nu mi-a plăcut cum arată piesa, astfel după câteva rânduri am desfăcut-o, și am reînceput ieri cu ChiaoGoo de 2.25 mm. Acum sunt mulțumită. 

7 megjegyzés:

Kósa Márta írta...

Ismét szép fotókat, szép tájat mutatsz.
Bár nem terveztem, de felteszem blogomra a tegnapi séta képeit.
Kukkants be hozzám, ha lesz rá időd!
A zokniért elismerésem!

Annamari írta...

Benéznék, de nincs hozzáférésem a profilodhoz :) kérek egy linket a blogodhoz :)

Kósa Márta írta...

Hajaj!

Valamint elállíthattam.
Nem volt zárt a blogom - eddig.
Bocsánat!

Annamari írta...

lehet most se zárt, csak nem mutatja a profilodat és nem látom a blogod linkjét :)

Kósa Márta írta...

https://partfal.blogspot.com/2020/11/oszi-tango.html
(Fogalmam sincs mit állítottam el.)

@irina_sweet_home írta...

andrele chiaogoo de care, ergonomice sau lace?

Annamari írta...

Acestea pe lace. Pentru torsade e mai usor de lucrat cu acestea