2019. szeptember 12., csütörtök

Három és fél.

Három ruhadarab az elmúlt idők terméséből, meg egy kicsike.
Az elsőt 2017 októberében kezdtem el kötni. Azt hiszem, úgy terveztem, hogy Szilveszterre, de aztán nem készült el időben, csak 2018 január elején.
Arra is emlékszem, hogy volt a kendők maradéka, és tetszett, hogy csillognak. Meg talán az is rémlik, hogy azért kezdtem el az elejének a közepén horgolt láncszemsorra, hogy ne kelljen kötésminta hozzá, majd szaporítottam a nyakkivágást, aztán csíkoztam, aztán segédszálra vettem az oldalak szemeit, kötöttem tovább az ujjait, aztán megkötöttem a tükörképét. Majd a hátát.
Majd az aljára szegélyt, meg a nyakkivágásra is.
És egyik kedvenc pulcsim lett azóta is.
A fonal Alize Sal Sim, a mennyiségre nem emlékszem, 3.5 mm-s tűkön.
A következő úgy kezdődött, hogy kaptam a fonalat. Valami régesrégi, cimkétlen akrilt. Viszont a színébe beleszerettem.
El is kezdtem belőle egy igen egyszerű, raglán pulcsit, idén januárban. Két héten belül készen is volt a hordható darab.
A harmadik egy pamut blúzocska, eredetileg egy Drops-minta alapján, de nagyon megváltoztatva. Az eleje sima,
az ujjak és a háta csipkemintás.
Kényelmes, szellős viselet volt a nyáron, ennek a pamut-munkának lesz még folytatása a jövőben, még ha eléggé megviseli is a kezem.
A fonal régi Volga (pamut himző), van még pirosból egy-két blúznyi.
A fél pedig Klárié.
Ez is pamut, ez is saját kútfőből. És gyorsan, kb 2 hétbe tellett március-áprilisban.
Aztán volt még egy kedvenc darabom, arról egyedül lesz külön poszt. És készen van még egy pulcsi (magamnak), meg tűkön egy kardigán. Szóval termés az volt bőven, csak idő nem, írni róluk :)

2 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Mennyi gyönyörűség!

Annamari írta...

köszönöm :)
lassan utolérem magam