2018. december 4., kedd

Pompomságok

Az idei év nem a kötésről szólt. Persze ez nem azt jelenti, hogy semmit se kötöttem, hanem, hogy töredékét más évek termésének.
Mire eljött az ősz készültek sapkák. És képek is róluk, még október elején...
Ezek pedig úgy indultak, hogy muszáj volt ezt a (mű)szőrmepompomot kipróbálnom, rendeltem hát 7 darabot. És kellett alájuk sapkát kötni. 3 el is készült.
Ma kettőről írok: a gyerekekéről.
Klárinak a Broke seed stitch-et használtam fel, a forma saját kútfőből származik.
Szürke alapon piros és rózsaszín sorok váltják egymást. Eredetileg fehér is került volna bele, de túl megtörte a színek egyensúlyát, úgy azt kihagytam. 
A pompomja pedig a legnagyobb pink amit találtam :)


Mák sapkája a Beloved aran nevű darab,
csak más szemszámmal (de erre sem emlékszem pontosan).
A fonala mindkettőnek a Canguro Tris, 100% akril és ha az emlékezetem nem csal, 4 mm-s tűvel kötöttem. Bár lehet 3.5 volt, rég volt, nem tudom már. És a szomorú az, hogy a Ravelryre se töltöttem fel, így a technikai részleteket örökre el lehet feledni.
Viszont azt a hétvégét amikor fotóztam, nehezebben.
Hűvös volt, én fotózni voltam reggel és gyönyörű fényeket találtam.

1 megjegyzés:

eclectichomelife írta...

I too did not ake as much this year as in previous years, but I do love the hats you have made