2018. július 14., szombat

Zokni, sál és sapka

Így nyár derekán nem túl szezonális darabok.
De utazások alatt tökéletesek.
Talán a sállal kezdeném, mit valamikor januárban kezdtem el. Mostanában rengeteg kék ruhadarabom lett - téli is, viszont nem volt hozzáillő sálam. Ezért gondoltam, kötök egyet.
El is kezdtem, csak a télnek vége lett, a sálnak meg nem.
Így hát tologattam egy ideig jobbra-balra, aztán amikor elkezdtünk falura járni hordoztam magammal. És így esett, hogy a szabadság első hetében falun befejeztem. Lett vagy 170 cm hosszú, de nem mértem meg.
Egyszerű, srégen csíkos darab, lustakötéssel. Zoknifonal, 3.5 mm-s kötőtű.
Aztán Tusnádon elkezdtem egy pár zoknit.
Orrától kezdtem, a kettőt egyszerre kötöttem.
Hogy ne unjam kötni van egy egyszerű csipkeoszlop rajta.
A sarka fish lips kiss heel, s hogy ne bontsa meg a zokni csíkozását egy másik gombócból kötöttem.
A fonal színei alapján több piros-pinkre számítottam a kész darabban, de így barnásan is egész jó.
És elkezdtem egy sapkát Bucika kézzelfontjából. Imádom.
Szerintem magamnak kötöm, hacsak Klári el nem koldulja.
Majd meglátjuk...

1 megjegyzés:

Móni írta...

Én is olvastam valahol, és van is benne valami, hogy télen nyári, nyáron téli holmikat kell kötni, horgolni. Szóval a sál pont jókor készült :)