2016. július 28., csütörtök

Fél év és egy medve

Ennyi telt el mióta négyen vagyunk.
A kis zsírgombócból lett egy nagyszemű fiatalember ezalatt
akinek van már két foga, és sikerült kétszer legurulnia a kanapéról.
Viszont alszik, és úgy tűnik enni is fog, jobban mint a nővére.
Mióta nyári szünet van rengeteget bolyongtunk, de a héten itthon voltunk. Jó így hármasban délelőtt, négyesben este, de ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor azt kell mondanom, hogy várom az ovikezdést.
Csak hát amikor ennyire ennivalók ketten akkor elolvadok:
Kötni alig van időm, befejeztem a múltkor mutatott medvét, irtó csámpás lett.
Rég nem sikerült ilyen rosszul valami. De sokat tanultam játékkötés terén.
1. Ha játékhorgolásra tökéletes a Catania, játékkötésre teljesen alkalmatlan. Szép fonal, jó is, szeretem, fogom is még használni, csak épp nem játékot fogok kötni belőle.
2. A minta azt írja, nem kell kitömni a karok, de főleg a lábak tetejét. Nem is tömtem ki, cserébe legalább nem tud állni a maci. Szóval legközelebb több tömőanyag kerül beléjük.
3. Továbbra sem megy a varrás-hímzés. Amellett, hogy csámpás még kancsal is a medve. Ez az anchored french loop vagy mi nagyon kitolt velem. Majd még gyakorlom.
4. Miután kötöttem még egy fejet (készül a következő medve) rájöttem, hogy nem jól varrtam fel a fület. Olvasni sem tudok ezek szerint, vagy legalábbis nem értem amit kéne :D
5. A karját sem jól varrtam fel, olyan mintha vasvillával hánytam volna rá.
De Klárinak tetszik, megígértem, hogy kap a maci anyukát-apukát, ha nagyon elmegy az eszem, akkor testvért is.

2 megjegyzés:

aarkus írta...

Már fél év, te jó ég?! A gyerekek édesek, és irtóra hasonlítanak, a mackó meg szeretnivaló a csámpás-kancsalságával együtt, vagy tán pont ezek miatt. :-)

Annamari írta...

Túl gyorsan telik az idő. De legalább szép idők ezek...