2015. május 2., szombat

Május

Egy hideg, félidőig fagyos április után végre tavaszodik.
Tulajdonképpen a nyár érkezett meg ha a derült napok nappali hőmérsékletét nézzük. De most éppen esik, így maradjunk annyiban, hogy mégis tavasz van.
Elkezdtünk kijárni a házhoz hétvégeken. Oda, a templom alá.(terveztünk egy ottalvást is, de ez elmaradt, miután még nincs fűtésünk)
Jó ott lenni.
Virágba borultunk.
A rovarok is élvezik a vendéglátást
A méhek zsonganak
És ott van az a nyugalom amit a városban nem tudunk sehol megtalálni.
Én meg kötögettem valamennyicskét áprilisban.
Először ezt a fehér csipkeoszlopost.
Semmi extra. 2.5 mm-s tű, magic loop, natúrszínű Vendita Sockenwolle.
A kettőt egyszerre kötöttem, orrától kezdve.  Már nem is emlékszem mit lenne érdemes róla elmondani, gondolom semmit, ha nem maradt meg.
Na de meglett a Dither-em. Tegnap írhattam volna róla, de reméltem készítek ma kinti képeket róla, hát esik az eső, úgyhogy marad a tegnapi.
Szárazon: 2.5 mm-s tű, magic loop, pink Vendita Sockenwolle és kétféle fekete zoknifonal.
Nem szárazon: beleszerettem a mintába. És színügyileg bevadultam.
Gondoltam, kötöm a szokásos módon, a kettőt egyszerre orrától. Hát ez pont addig ment ameddig eljutottam az első színváltós sorhoz. Ott szét is szedtem, és egyenként kötöttem tovább. Nyilván nem a minta szerint, az fentről mondja, és a sarkánál teljesen más megoldással.
Az enyém sarka Fish Lips Kiss.
Nem volt egy gyors projekt, mióta a munkahelyem leszívja az energiám nagyrészét nem bírok túl sok alvást kihelyettesíteni kötéssel. Na meg ugye Klári sem segít a helyzeten.
Most kötöm a következő színváltóst, az volt az igazi nagy szerelem, de csak most lett fonalam hozzá. Remélem, ez egy kicsit gyorsabban fog menni, a Dither belerázott a kétoldali fonalvezetésbe (egyik kézzel emelem a szálat, másikkal dobigálom).
És ezt valószínűleg teljesen minta szerint kötöm, a sarkát is.
S a zoknikép helyett búcsúzóul itt egy tegnapi meleg, tavaszias kép a nyugalom szigetéről.

Nincsenek megjegyzések: