2013. július 22., hétfő

Kutyacipő

Ma történt velem valami.
Bementem egy turkálóba, és nézegettem a gyerekcipőket. És láttam egy karikaszerű talpút, mondom, az nem lehet, hogy ez gyermeknek való, vagy ha igen akkor arra jó, hogy a talpán levő nyom-matricával összejárja az ember gyermeke a szomszéd kertjét. Vagy nagy játékbaba gálacipője (piros csilivilis volt), szóval ott agyaltam, egyszercsak odajön az elárusító, és odasúgja, hogy ne érezzem magam hülyén, hogy "ez kutyacipő".
Mondom, úgy érti, kutyának a lábára? Azt mondja, igen. Tudtam, hogya szánhúzóknak van valami efféléjük, de az nem ilyen.
Nálam szünet, pörögnek a kerekek de nem értem. Azért sem, mert csak két darab volt. Mondom, akkora mellső lábra kesztyű jön vagy mi?!
Ezt már ő nem értette. Aztán mondom, az is jó hülye aki a kutyája lábára cipőt húz, és hazajöttem.
És itthon piszkált a kisördög, beírom gugliba, hogy dog shoes és keressen képet.
Igen. Létezik kutyacipő. Sőt, sokféle: szanda, bakancs, tornacipő, gálacipő és amit akartok.
Úgyhogy ma megint tanultam valamit a világról.
De hogy néz már ki pl: ez:
kép innen
?????

3 megjegyzés:

Kati írta...

Várj Annamari, már van ahol direkt kutyaruha szabászat is van:) Már Magyarországi TV adóban is láttam, hogy év elején bemutatták mi lesz az az évi kutyaruha divat:)

MrsYarnart írta...

hogy néz ki? nagyon hülllyén :) és képzeld, amikor tavaly írtál a gyerekhámról, arra gondoltam, hogy biztos ritkaság az ilyen. aztán képzeld, egy kiállításon egy anyuka ezzel sétálgatott kis csemetéjével. a sógornőm meg felvilágosított: ezzel azért könnyebb haladni, mint tanítani, nevelgetni a gyermeket, esetleg beszélgetni vele... a kutyacipő egyébként praktikus. a sós létől megóvja az eb lábát :)

Annamari írta...

Én nagyon műveletlen vagyok ilyen téren. Kutyám nincs, de ha volna sem csinálnék bohócot belőle.
A gyerekhámról nem én írtam, hanem valaki kommentben, de most, a játszóterezéseink során van egy anyuka aki rendszeresen úgy hozza a kisfiát és mindig az az érzésem, hogy olyan mintha kutyát sétáltatna :(
A kutyacipő hasznosságát elismerem bizonyos körülmények között, pl. a szánhúzóknál, de a szobakuytusoknál a házipapucsot... meg a csilivili szandit utcára nyáron... na ez sok nekem.