2013. április 11., csütörtök

Pihenni szeretnék!

Úgy érzem kezd kicsit sok lenni a történés körülöttünk. Igaz ugyan, hogy a napi futós programunk elmaradt, heti 1-2-re zsugorodott és ez elég jó, de valahogy nem akar jobb lenni a helyzet. Mindenféle hülyeségek történnek.
Tegnap például az emailcímem lett letiltva, illetve belépéskor közölte velem a yahoo, hogy új böngészőt használok (?????) és nem léphetek be, de ők elküldik a kódot a telefonszámomra, amennyiben nem tudom megválaszolni a biztonsági kérdést. Hogy az emlékezetem melyik bugyrából szedtem elő a választ arról fogalmam nincs, de előjött.  Telefonszámomat viszont továbbra sem adtam meg. Viszont emlékszem most már a válaszra, szerintem már soha nem fogom elfelejteni.
Ugyancsak tegnap óta pedig csuklófájás gyötör. De nem is a fájdalom a baj, hanem hogy olyankor teljesen kimegy az erő a kezemből, és egyszerűen kiejtem amit tartok. Pedig két hete nem is kötöttem. De tegnap elkezdtem egy kendőcskét, muszáj volt. Már csak színterápiának is. Ezúttal valami teljesen szokatlan lesz tőlem...
Klárika pedig újabban másképp alszik rosszul. Úgy tűnik kezd áttérni a napi egy alvásra. Ami nem volna baj, ha közben nem hajnali fél hatkor kelne... Cserébe most már alszik. (és ahogy ezt leírtam fel is sírt a másik szobában, de ez apa-műszak...) Ha pedig nincs ennyire kikészülve este nem lehet elaltani. Forog, beszélget, kaparászik - bármit, csak ne aludjon.
Holnapután pedig Kolozsvárra megyünk.
Ideje volna egy nyugis hétvégének, mondtam is Zuramnak, hogy amikor lejár a sok rohanás el kéne menni egy hétvégére pihenni valahova, kikapcsolt telefonokkal és internet nélkül. Szerintem meg is fogjuk valósítani.

1 megjegyzés:

Kati írta...

Menjetek is pihenni, én is azt tenném legszívesebben, bár nem panaszkodhatok, mert szabin vagyok a héten, ma meg hirtelen jött kiránduláson voltam Tordán, Torockón, Enyeden, s az idő is csodaszép volt. Kívánom, hogy ti is pihenjétek ki magatokat.