2011. július 11., hétfő

Hétfőn

Mostanában olyan nagyon felgyorsult az élet, valahogy egyszercsak eltelt két hét amióta visszamentem dolgozni.
Hétvégén Kolozsváron voltam, ami azzal járt, hogy jósokat babáztam, Zsófi egészen nagylány lett, jókedvű gyermek. Természetesen a sapka a derekáig ér hátul (najó, enyhe túlzással, de a méretet megint elnéztem) - de most nem is kell, szegénykém nehezen bírta a 35 fokot. Mire kelleni fog, pont jó lesz. A szerencse az, hogy a szülőknek tetszett, úgyhogy lesz ördöggyermek Zsófiból.
A cukrász-hajlamaimat is kiéltem (végre), egy hétvégére két torta jött össze, végre megsütöttem a "lemon curd tart"-ot a fiatalságnak (aminek a magyar nevét nem tudom, de finom, hűsítően savanykás), a nagymamámnak talán extrém lett volna, ezért szombat este készítettem egy csokitortát is. Már csak ezért is vár engem a rokonság, szerintem :o). A húgomék a szokatlan gasztroélményekért, nagymamám az igazi tejszínes-csokis krémmel töltött igazi piskótáért.
Ami teljességgel kimaradt a hétvégémből, az a kötés volt. Mint mindig, amikor ott vagyok. De mostanában - nem csak ott - kötéstéren nagyon nem haladtam semmivel. Mintha nem menne. Leülök, kötök pár sort, leteszem, keresek pár mintát, visszaülök, és kezdem előlről... remélem, azért lesz még olyan haladós-kötős időszakom, és remélem, nem sokat kell erre várjak...
Ja meg hát persze, most van a Tour de France... és persze, most sem kalandoktól mentes. Tegnap nem láttuk ugyan élőben, de visszanéztük, és hát a szokásosnál több és durvább baleset volt - mire lehet számítani még sportversenyeken? Meddig tologatják a határokat? Milyen áldozatokat kell még hozni a show (nézettség, reklám meg ilyenek) kedvéért?
Mindez után lazulásnak:

3 megjegyzés:

Kati írta...

Üdvözöllek a blogomon, jó látni ismét egy földit.

bemka írta...

Már hiányoztál :)Elvigyorogtam, hogy Zsófikának derekáig ér az ördögsapi :)

Annamari írta...

Kati, én is üdvözöllek :o)
Bemka, nagyon agyonütött egy halom mindenféle :o)