2011. június 18., szombat

Színes

Amikor tegnap hazajöttem Kolozsvárról, már teljesen jó volt a helyzet. A Bogárgyermeket már egészen jól manipuláltam, kimentünk kettesben sétálni, meg ilyen dolgok történtek.
Míg ottvoltam megint nem sokat haladtam a kötéssel, de ez most másodrendű volt - azért pár centit kötöttem a csavart kardigán ujjába.
Este pedig elővettem a színváltósomat. Az volt az első, hogy kibontottam az első színes sorig, mert rájöttem, hogy azon hibáztam el valamit. Hát rettenetes volt színes sort bontani, remélem több ilyenre nem lesz szükség.
Na de nem megy gyorsan a kötés több szállal... mikor lesz ebből
ez?

És ez csak a terveim kezdete...

5 megjegyzés:

Irenka írta...

Kitartás, gyönyörű lesz!

Otthon Művek írta...

Hogy mikor?! Téged ismerve nemsoká! Már alig várjuk!
Ugye, hogy el tudtál bánni a kis manóval! :)

bemka írta...

De jó neked :)
A kisgyermekek rengeteg energiát tudnak adni, nekem biztosan.
Sok örömöt nektek.Hamarosan jelentkezem nálad :)
Szép legyen a hétvégétek :)

Annamari írta...

A nemsoká azért szerintem fog egy kicsit váratni magára.
Bemka: várom, várlak!

zazálea írta...

én attól nem félek,attól a mikor-tól :o)