2011. május 27., péntek

Néha az az érzésem

hogy nem vagyok százas.
Pl. ennek a darabnak sok értelme nincs, hiszen ha megkötöm sem fogom sokat viselni, nem egyébért de sajnálni fogom.
Ennek ellenére a tegnap éjfélig festegettem a minta kockáit olyan színűre amilyenre kötni akarom (sötétszürke, halvány kékesszürke, zöld és piros) és a fonalakat is előszedtem már neki, a 2.75 mm-s tűt is kipróbáltam a fonallal és még az igen bonyolult kezdését is gyakoroltam.
Szerintetek mit fogok ma délutántól kötni? Alig várom, hogy hazaérjek...

5 megjegyzés:

nöné írta...

Végül is zoknit már elég rég kötöttél, nem igaz:o)

Annamari írta...

Pontosan :o)
És ma beszereztem 2.5 mm-s fém tűket, mert félek attól, hogy a bambuszt beletöröm...

Jucuu írta...

De most gondolj bele, hideg estéken milyen hasznos alkalmatosság lesz ez, miközben kötsz?

Otthon Művek írta...

Jé, most nem vagyok Névtelen, pedig már majdnem feladtam.
Annamari, nem kell százasnak lenni, mert hát ki az?
Aztán meg van olyan, amit meg kell csinálni csak úgy l'art pour l'art. Szükséged van rá? Nincs. De kell! Van ilyen.
Ha pedig Te csinálod, tuti szép lesz:)

Annamari írta...

Jucuu, ha belerázódok, akkor lesz téli estékre zoknim... mert még van pár cseles a listámon!
Adél, milyen jól mondod, a dolgokat önmagukért... ugyebár nem a cél, hanem a célig megtett út a fontos. :o) ez esetben nagyon igaz.
Na megyek tovább kínlódni :o) már van 14 szemem, de még nem értem, hogy lesz ebből 20???