2011. április 1., péntek

Annyira vártam

a hétvégét!
Teljesen kimerültem az elmúlt napokon, az óraátállításra fogom és szerintem jogosan, olyan fáradt voltam tegnapra, hogy ahogy este elaludtam, úgy ébredtem ma reggel, még a takaró sem ráncolódott meg rajtam és mellettem és teljesen el voltam zsibbadva. De legalább fel tudtam emelni a fejem :o)
Hétvégére megint rossz idővel riogatnak, ami jelen esetben nem nagyon zavaró mert hétközben folyamatosan kint voltam terepen, úgy értem, nagyon kint: vízpartokon, erdőkben, úgyhogy a tavasz-adagom akkor sem fog kimaradni, ha hétvégén itthon leszünk.
Legalább kötni fogok.
A kardigánommal elég jól haladok, túlvagyok a hosszú sorokon, tegnap este befejeztem a hátát.
Jó nagy darab, jó súlyos is, most már maximum ez fogja nehezíteni a kötést. És a türelmetlenségem.
Kedvem volna egy kis csipkét is kötni, csak félek, nehogy ennek a rovására menjen.
(ki is kellene javítanom a megkezdett stólámat...)
Na munkára fel. Szép hétvégét!

7 megjegyzés:

nöné írta...

Hú, de nagyon látványos!! És tuti jól néz ki! Nagyon kellemes kötögetős hétvégét Neked! Amint kész leszek a hugom Rosamund's kardijával, nekikezdek:o) Majd lehet, jelentkezem Nálad, nem baj?

bucilla írta...

Nem találok szavakat, olyan csodásak ezek a minták benne:)

Macus írta...

Hát ez egyre szebb!

Rosalía írta...

Oh, It's lovely look how grow this magnific piece of art!

Annamari írta...

Nöné, bármikor!
Köszi, Lányok, thank you, Rosalía!

noviamy írta...

Ez egyszerűen csodaszép!
Van türelmed, az látszik... :)
Gratula! Kíváncsi leszek a végeredményre is.
Amy

Csilla írta...

Nagyon szépen alakul!