2011. február 28., hétfő

Haladás

ezúttal diétatéren.
az elmúlt héten: -1,5 kg, -2 cm derékban.
Találtam valami olyan mozgást, ami nem öli annyira a térdemet mint a kick-box, viszont egészen jól átmozgat, aztán lássuk. Azt mondják róla, hogy 6 hét alatt teljesen leviszi a zsírt, na ennek nem dőltem be, viszont nem is 6 hétig kéne ezt csinálnom, hanem sokkal tovább, de biztosan lesz látszatja a tornának már 2-3 hét után. Ja, és nagyon nagyon várom a futóidőt...
Tegnap viszont "bűnöztem", beiktattam egy szénhidrátnapot. Úgy értem, volt egy kis tömény édes is.
Nemrégiben írtam arról, hogy a szervezetet jó időnként becsapni, ha nem, akkor teljesen átáll a "válságra" - arra, hogy a szükségesnél kevesebb kalóriát kap (szénhidrát formájában), ezért leáll a fogyás. Ezt elkerülendő tegnap ettem egy kis őrölt zabpehelyből készült palacsintaszerűséget (nálunk ez a menő ilyenkor), szigorúan 10 deka pehelyből (389 kcal), olaj nélkül. Ehhez a kedvenc töltelékem a tehéntúró-reszelt alma-fahéj-mazsola keverék, olyan bébikaja szerű de finom.
A tegnapi kalóriafogyasztásom egyébként kb 1700 volt - kicsit nagyobb, mint a mostani diétás (1000-1400), viszont még mindig kisebb a normálisnál (1900).
Azért elgondolkodtató, hogy mennyire nagy adagok vannak mindenből, mindenütt és az ember mennyire nem számol ezzel. Az is elgondolkodtató, hogy nemrég elmentünk az egyébként kedvenc helyünkre, és a rostonsült csirkemell mellé én nyers káposztasalátát szerettem volna enni, de nem volt, csak tartósított savanyúságok. A zöldség pedig fagyasztott mexikói volt csak - én azt nem olyan nagyon szeretem. A kukorica úgy amúgy nem a kedvencem, de fagyasztva és főzve aztán tutira nem... így aztán az van, hogy legközelebb majd a friss zöldség-szezonban fogunk ott vacsorázni.
Most pedig megyek brokkolit hallal és tojással vegyíteni...
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

zazálea írta...

egy hét alatt 1,5 kiló??
én 42 nap alatt adtam le 4 kilót.... nem lóverseny, de azért mehetne lejjebb is...

Ügyes vagy!

peony írta...

Ügyes vagy! csak így tovább!