2010. december 28., kedd

Most már tegnap reggel óta

hull, hull a hó folyamatosan. Hol gyengébben, hol erősebben, hol kisebb, hol nagyobb pelyhekben --- de hull és egyre vastagabb a hótakaró, és hűl az idő is - mintha úgy lett volna kitalálva minden, hogy épp a Karácsony ne legyen fehér...
Én kezdem jól érezni magam, rengeteget aludtam (és szerintem még fogok) és annyira jólesik kipihenni a felgyűlt fáradtságot. (A baj az, hogy rengeteget ettem is)
És kötöttem is. Mivel abból sosem elég, azt nem mondom, hogy rengeteget, de biztosan többet, mint munkaidőben.
És kaptam egy kis meglepetés-fonalat. A szekrény mélyéből előkerült kincs-kategóriást, gyönyörű, vékonyra font rusztikus gyapjút. Hogy mi lesz belőle, nem tudom, mert sajnos, csak ennyi volt (meg még 2 icipici gombócka),
 
de egy nagyobb (hosszabb/szélesebb) sálban gondolkodom.
A készülőben levő zöld stólámat továbbra is képtelen vagyok fotózni, de nagyon tetszik. Látható, hogy mennyire nem tudom a színeit visszaadni - az eddig mutatott képek mindenikén más-más színűnek tűnik.
 
Szeretem kötni, megy is mint a karikacsapás - a mintát már régen fejből kötöm. Még négy mintaismétlés, és jön a szegély. Ami már csak azért is érdekes lesz, mert 448 sorra fogom rákötni egyik hosszabb oldalán. Olyan beleőszülős menet lesz... 
Finally I feel a bit relaxed, I sleep a lot, and knit a lot.
I got some wool, beautiful natural thin yarn, probably some kind of local wool, which I will knit up into a big scarf/stole, sometime. And I am working on my green stole, I just passed the half of the center section, the big work though will be the edging, because I will have 448 rows on one long side to work on...

Nincsenek megjegyzések: