2010. szeptember 14., kedd

Őszi reggelek

Szeretem a szeptemberi reggeleket. Azt még jobban, hogy élvezni tudom őket, nem kell munkába rohannom.
Ma reggel ugyan hűvös volt, de idesütött a nap.
Velük együtt én is napfürdőztem.
És most kötni fogok. Ez a Sub Rosa azt hitte, túljár az eszemen, de nem fog neki összejönni. Most már kezd alakulni és én is kezdem érteni a mintát.
Csak hát hiába tervezek valamit, az sosem jön úgy össze, ahogyan én szeretném - ahhoz képest, hogy tegnap örvendeztem a kötés akadálytalan lehetőségének, máris bejött valami program, és csak ennyit tudtam haladni...

2 megjegyzés:

nöné írta...

Ez roppant érdekesen alakul, és ha már Téged is megszenvedtet, nekimerjek egyáltalán kezdeni?

Annamari írta...

Hú, bizony kínoz rendesen. Most már levelezgetek a tervezővel, minden hibát jelzek neki ahogy megtalálom, és belebotlottam az eddigi legnagyobb hibába - egyelőre állok és várok. A mintaismétlések egyáltalán nem találnak... most megyek kicsit próbálkozni...