2010. szeptember 2., csütörtök

Ma...

... olyan levert vagyok még ebben az órában is... de ez nem csoda. Ilyen kint az idő, ehhez társul 11 fok:
Bent pedig ilyen színeim vannak. Ő is Melinda műve, határozottan gyógyhatású...
Ezt kötöttem pár este, a Luminen befejezése után. Hát... a 4 mm-s tű és 300m/100 g fonal után egy ilyen piheség nagyon furcsa volt, de nagyon jól is esett.
Ma azért meg kellene kötni a hópelyheket...
Aztán meg nosztalgiázom is rendesen, valami ilyesmivel:
Azon a nyáron hallgattam sokat, amikor az egyetemet végeztem. Jó rég volt...

7 megjegyzés:

Ilona írta...

A készülő kendőd színe csodálatos, milyen mintával kötöd? A kardigánod nagyon nagy munka volt, nem csoda ha most pihizni van kedved. Ilyen klassz zene hamar feltölt majd.

Melinda írta...

Itt süt ugyan a nap, de majd' elvisz a szél...:(
A kendődet már nagyon várom! A Luminen után valóban kell egy kis pihenő.;)
Hmmm... ezt a Billy Idol számot én is hogy szeretem!:)))

Annamari írta...

Ilonamamzi, ez a régesrégen elkezdett North Roe-m. A színt Melinda követte el :o)
Melinda, én is várom, de 2.25 mm a tű...

nöné írta...

:o) Pihizz csak kedvedre ezzel a légies csodával:o)

zazálea írta...

Csodaszép, Annamari, naná, hogy az. :o)

Csilla írta...

Egyszerűen csodásak a színei, pont az én színeim :)

Annamari írta...

Köszi, Lányok!