2010. augusztus 23., hétfő

Váltottam?!

Remélhetőleg nem. Az a nagy igazság, hogy kívánok egy kis csipkét kötni.
DE: van egy jópár darab, amit jó lenne télen hordani. A Luminen, amivel haladok, de a 200 szemes sima-fordított sorok nem mutatnivaló dolgok (reméltem, hogy tegnap rákötöm a zsebeket, de nem jött össze, pedig igencsak sokat dolgoztam), a múltkor belinkelt mellényke, és találtam még valamit.
A Luminen 4-es tűvel megy, de a másik kettő 2.75-tel.
Közben rendet raktam hétvégén a fonalaim között, és ahogy rakosgattam a sok finomságot, újra elkapott a csipkekötési vágy.
Köthetném a North Roe-mat, de nagyon fura a váltás. Vastag tű + nagyon vastag fonalról a nagyon vékony tű + vékony fonalra...
Tehát előbb befejezem a Luminent, és utána jöhet valami más a következő megkezdett pulcsi mellé. Azok mellé lehet...
Ja és igen. A Pisara... hát ezen is nagyon elgondolkodtam... azt hiszem, ez is lesz nekem...

Nincsenek megjegyzések: