2010. augusztus 24., kedd

Bontottam

Bizony. Nem is keveset.
A Luminen teste is több mint harmadrészt megvolt, és akkor mértem egyet.
Tudom, hogy a fonal vastagabb a kelleténél, és így is a kisebbik irányba toltam el a köztes méret miatt a kötést, na de még így is ÓRIÁSI volt...
Hát tegnap este bontottam és újrakezdtem. Soronként 28(!!!) szemmel kevesebbre. Ami köztes méret, úgyhogy majd matematikáznom fog kelleni menet közben.

Aztán ami rossz: szabi előtti utolsó héten vagyok, és reméltem, hogy laza lesz. Hát nem lett az... bejött egy olyan munka, hogy év elejéig visszamenőleg kell végigvenni a dolgainkat, mindezt e hónap végéig, meg egy jelentés, aminek a határideje a szabimra esne, de nem akarom a kollegákra hagyni, és a napi munka, amivel közben normál ritmusban haladni kell.
És hogy nehogy minden oké legyen, a sajtónak hála belekeveredtem egy ügybe, amiben legjobb tudásom szerint jártam el (a probléma azóta 100%-ban megoldódott, illetve a közbelépésünk utáni 12 órában), de a szavaimat annyira kicsavarták, hogy most nem győzök magyarázkodni... az újságból megtudtam, hogy egy hülye inkompetens vagyok, aki azt se tudja, mi szerint kell eljárni városi környezetvédelemben... és látni sem tudok dolgokat, csak "vélek" és "gondolok", és amit láttam, az nem úgy van... említést sem tesz a cikk arról, hogy mire megíródott, MÁR nem létezett a jelzett probléma, na meg hogy nem a hatáskörömbe tartozó lépések megnemtevését varrták a nyakamba. Hozzászólásban pontosítottam már tegnap de a nyomtatásban megjelent újságban ez nem jelenik meg...
Éljen a profi sajtó!
Inkább újrakötöm a Luminent...

4 megjegyzés:

nöné írta...

Óóóóó, de kár! Amilyen gyors vagy, hamarosan a kész műben mutatkozol:o)

Kriszti írta...

Nagyon sajnálom! Pedig annyira reménykedtem, hogy nemsokára a kész kardigánt mutatod.

PETUNIA írta...

Szegénykém :o/

A jajjdebonyolult mintákat szinte vakon kötöd, ezt a kevésbé bonyolultat meg bontod...
Ki érti?

Annamari írta...

A kötés ezzel is jár... nem jó, de menni kell előre...
Petunia, kinek a pap, kinek a papné, mondják, és így van. :o) nekem az megy könnyebben.