2021. január 3., vasárnap

20-21

A 2020 nem a kedvenc évemként fog megmaradni az emlékeim között, viszont kötésileg egészen jó volt. Év elején 22 projekttel kezdtem a Ravelry-challenge-et. 20 teljesen újat akartam, és kettőt áthoztam előző évből. 
És lett 32. 
Ebből 14 pár zokni (az is egy challenge, havi egy pár zoknit akartam, meglett, még ha nem is minden hónapban egy, viszont volt olyan hónap, hogy 4 pár is elkészült). Nem töltök fel mindről képet, hiszen mindenikről írtam - azt hiszem.
De anul 2020 nu o să-mi amintesc cu deosebită plăcere, dar trebuie să recunosc, că în ceea ce privește lucrul cu firele a fost un an destul de bun. Am început cu un plan de 22 proiecte - 20 noi, și două aduse din anul precedent.
Am reușit 32.
Dintre acestea 14 perechi de șosete (alt challenge, cu perechea pe luna - au fost luni complet fără tricotat de șosete, dar și luni cu 4 perechi terminate). Nu pun fotografii cu toate, cred că am scris despre fiecare.
készült 6 horgolt mütyür a gyerekeknek, 
am croșetat 6 amigurumi pentru copii
2 takaró (egyik 2019-ből hozott projekt), 
am tricotat 2 pături (una adusă din 2019)
2 sapka és 7 pulcsi-kardigán (felnőtt és gyerekméretben is).
2 căciulițe și 7 pulovere-cardigane (mărimi de adulți si de copii)
Na meg egy pár kesztyű.
Și o pereche de mănuși.
2021-re mit szeretnék?
A Ravelry-challenge-re 30 projektet írtam be. 
Szeretném folytatni a havi 1 pár zoknit. Tavalyról áthoztam két félkész párat, de ezt nem veszem csalásnak, hiszen 2020 15-16 párja lett volna. 
Ce îmi doresc pentru 2021?
În Ravelry-challenge am scris 30 proiecte.
Aș vrea să continui challenge-ul personal cu perechea de șosete pe lună. Am două proiecte aduse din 2020 - nu cred că am trișat, ar fi fost perechile 15-16 din anul trecut.
Szeretnék kötni 2 takarót. Egy barnásat és egy szürkéset, a gyerekeknek is. Ugyanúgy, előfonal-egyágú összetételben. Ma-holnap megrendeljük a fonalakat is.
Áthoztam egy pulcsi-projektet tavalyról, egyágú sodrott gyapjúból, de nincs képem róla.
Ugyanúgy jött tavalyról egy Harvest-kardigán szerűség, kidmohair-csipkefonal kombinációból, szinte készen.  
Aș vrea să tricotez două pături - una maronie, una cenușie pentru copii. Cu aceeași compoziție de fire: două de vichel și un fir tors. Azi-măine vreau să comand firele.
Am adus un proiect aproape finalizat, un cardigan Harvest, cu multe modificări, dintr-o combinație de fir pentru dantelă și un kid-mohair
És tegnap elkezdtem egy kabát-szerűséget, főleg falura, hideg napokra. Az is két szál előfonal-egy szál egyágúból. 
Ez összesen 16 projekt, marad még 14 spontán.
Ieri am început un cardigan, în special pentru serile reci, când suntem la țară. Din combinația preferată: 2 fire de vichel, un fir tors.
Acestea sunt în total 16 proiecte, și o să aleg spontan încă 14.
Szeretném ezt az előfonal-dolgot kicsit jobban körüljárni, kötni mindenfélét belőle. Most, hogy már tudom kezelni, megszerettem. 
Szeretnék fonni.
Aș vrea să lucrez mai mult din vichel, să tricotez mai multe proiecte. Acum, că am învățat cu se lucrează îmi place tot mai mult. 
Vreau să torc, pe fus.
Továbbá szeretném ezt a blogot Covidmentes felületként megtartani. 
Remélem lesz még tél, és aztán kezdhetem várni a tavaszt, ki akarok járni a természetbe, gyűjtögetni, fotózni, nézelődni. 
Nu în ultimul rând vreau să mențin acest blog o platformă pe cât se poate Covid-free.
Sper să mai avem iarnă, apoi să aștept primăvara, să fac plimbări în natură.
Boldog új évet!
An nou fericit!

Nincsenek megjegyzések: