2017. október 10., kedd

Ősz

Így október közepéhez közel ideje visszanézni az elmúlt időre.
Felnőtt életem talán legszebb nyarán vagyok túl. Még akkor is, ha volt benne nem túl jó rész, de erről majd később.
Voltunk egyet a hegyekben. Már évek óta nem ejtettük meg az ilvai kiruccanást, de július elején sikerült.
Már hiányzott a hegyi levegő.
Mi egy elég kemény vihar után voltunk fent a hegyen, kicsit összetörte a fákat.
De a gyepszintben minden maradt a régi...
És a grillezés is olyan volt mint rég.
Egyébként pedig folytattuk a nyár elején elkezdett kétlaki létet. Amint tehettük mentünk falura. Így, hogy egy már alapszinten (vagy annál picit jobban, talán) felszerelt ház áll ott is a rendelkezésünkre egészen könnyű váltani. Már nem kell mindig mindent magunkkal vinni, így egy-egy táskával el tudtunk indulni.
Sütögettünk, főztünk.
Fotózgattam.
Megvolt az első őszi ottlétünk is. Noha nehéz az éjszakai fűtés fával, mert gyakran kell a tűzre tenni, talán ez a 4 éjszaka-5 nap tetszett a legjobban az ottalvásaink közül. Ropogott a tűz, a két gyerek meg nyugodtan aludt mellettem - kell ennél jobb?
Az egyik hajnalban fagyott is.
Tervezzük, hogy ősszel-télen is megyünk.
Volt egy kéztörése is Klárinak. Az ovi első napján. 3 óra ovi után 48 órát töltöttünk a kórházban, és még hátravan a tűzódrótok kiműtése két hét múlva. Számomra nehéz volt a vállig érő gipsszel való együttélés (az öltöztetésbe, fürdésbe nagyon bezavar), de őt nem zavarta a szórakozásban.
És kötöttem is. Nem sokat, de amit sikerült, az nagyon jólesett. Most épp egy kesztyűt kért egy barátnőm, és tervben van egy blúz magamnak. De ezekről külön poszt kéne...