2016. december 31., szombat

2016

Jó év volt ez.
Itthon voltam, és soha ilyen jól nem voltam - bár néha nagyon nehéz a két aprósággal. Mégis, minden nehézséget ellensúlyoz a boldogság. Kellett az egyensúlyhoz az úrfi :)
Kötöttem és horgoltam rengeteget.
Sapkákat:
Klárinak kardigánt, blúzocskát, kendőt:
3 ruhát (van amiről poszt sincs írva, talán majd jövőre egyszer)
Horgoltam két állatkát:
Kötöttem 2 pár felnőttzoknit (meg egy párat Máknak, de arról nem találom a képet)
1 pár kesztyűt anyósnak, de arról sincs kép és egy pulcsit magamnak:
Tűkön egy-egy pulcsi a pasiknak, meg vagy két pár zokni.
A jövő csak rosszabb ne legyen :)
Boldog Új Évet!

4 megjegyzés:

Kamilla írta...

Nagyjából egyszerre évértékeltünk :-)
Ha a jövő évben csak feleennyit tudok működni, mint te a két töpörtyű mellett, akkor már elégedett lehetek, azt hiszem.

Annamari írta...

Igen, éppen néztem én is :) Jó évetek lesz, még akkor is, ha nem fogsz tudni annyit kötni amennyit szeretnél. :)

aarkus írta...

Valóban szép, termékeny éved volt, sok boldogságot 2017-ben is! :-)

aarkus írta...

Hahó, nehezen indul az új év? Régen írtál...