2014. december 21., vasárnap

Téli vakáció

Ha helyesen akarok fogalmazni, csak vakáció. Nincs tél. Olyan furcsa, máskor ezidőtájig volt hó, akkor is, ha Karácsonyra elolvadt, de az idén nem.
Cserébe esik az eső.
De akárhogy legyen is, élvezni fogom ezt az időszakot.
Soha eddig nem volt olyan nehéz időszakom, mint most. December elejéig azt hittem, nem is lehet rosszabb. Tévedtem, lett. A munkahelyen olyan sokkot kaptunk amitől zombiállapotba kerültünk
Engem olyan mértékben befolyásolt a dolog, hpgy semmire nem tudtam koncentrálni. Kötésre sem, ami simánál "bonyolultabb" volt, egyszerűen nem tudtam megkötni. 
Péntek délután végre kikapcsoltam a szolgálati telefont és elraktam (úgy értem: annyira el, hogy nem is lehet megtalálni) és azóta felszabadultam.
Holnaptól Klárikával leszek itthon. Csak mi, csajok, mint a régi szép időkben.
Szeretek vele lenni itthon.
Olyan jó reggel összebújni a takaró alatt és megbeszélni a fontos dolgokat, például, hogy miért nem megyünk oviba, vagy hogy forog az autója kereke.
Az elmúlt idő történései ráébresztettek arra, hogy milyen jó az, hogy bármikor megölelhetem és este adhatok neki jóéjt-puszit.
Néhány nap múlva Karácsony. Akkor majd hármasben leszünk itthon.
Tervezem, hogy kötögetek és talán előszedem a varrógépet.
Ami a kötést illeti: az elmúlt időben a harisnyakötés sokat segített mégis.
Van egy új pulcsim. Szinte csupa harisnyakötés, ami nem az, azt a péntek esti férj-féle karácsonyi buli után készítettem el (na az is sokat segített).
És végre sikerült ma elemeket venni a fényképezőgépembe (a múlkori akkuk szemétbevalók pedig jódrágák voltak), úgyhogy ha az idő meg a fény jó lesz akkor holnap fotózom a pulcsimat.
------------------------------------------------------------------------
Az élet gyönyörű ajándék.
A szabadság csodálatos.
Az év legszebb időszaka a Karácsony tájéka.
A kötés a legjobb terápia nehéz időkben.

3 megjegyzés:

Zsoofi írta...

Vártalak!
Jó, hogy itt vagy!
És jó, hogy vége a rossznak.
Szép karácsonyt Nektek!

Annamari írta...

Zsoofi, köszi. Hogy vége-e azt nem tudom, de most nem veszek tudomást róla.

Mázsa Viki írta...

Maradjon így Annamarim! Jó sokáig!!! <3