2014. november 23., vasárnap

Az ősz színei

Jó idők járnak mifelénk, talán normális társadalom leszünk mi is.
A rendszerváltást átfontam és átkötöttem, miközben annyi tévét néztem mint az elmált 2 évben összesen és bújtam a híreket a neten
Most két pár zoknim van tűkön bár távol a befejezéstől és van egy új fonalam,
A szösz fele-fele merinó-selyem. Voltak gondjaim vele, szerintem a selyem matt. de szeretem a végeredményt.
A roving természetesen Bucika festése.
Tiszta ősz volt.
Két egyágút fontam, kb feléig egyiket s aztán a másikat. Szinte tökéletes volt az elosztás, a végén kb 2 méterrel volt hosszabb az egyik mint a másik.
És következett a cérnázás. Nekem ez tetszik leginkább a fonásban.
Ez adja meg a fonal végleges kinézetét és nagyon jó látni, ahogyan a színek összeölelkeznek.
Az elmúlt napok munkájának eredménye 110 gramm/425 m kb fingering vastagságú fonal. 
Vannak benne zöldek és barnák,
sárgák és szürkék
- hideg és meleg színek tökéletes egyensúlyban

3 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

mindig rácsodálkozok, hogy egy halom szöszből milyen csodák születnek :)

aarkus írta...

Hű, de gyönyörű!!!

Annamari írta...

Köszönöm, Lányok.
MrsYarnart, ki kéne próbáld :) le sem tennéd az orsót.