2014. július 3., csütörtök

Nem találom magam.

Szombat óta úgy érzem, összecsapnak a fejem fölött a hullámok. Valahogy olyan szerencsétlenül gyűlt össze minden ebbe a pár napba, mintha valaki szándékosan úgy rakta volna össze ezt a hetet, hogy minden napra kijusson egy-egy nehéz ügy. De most már lassan lezárjuk a múlt heti szolgálat alatt eredő ügyeket (csúnya higanyos volt) - holnap megkapjuk az utolsó papírt és remélem végleg vége és fellélegezhetek. Vagy mégsem? (Mostanában teljesen megbolondultak a feletteseink (a magukat feletteseinknek érző idióták), mindig kitalálnak valamit.)
A héten semmit nem kötöttem. Egyik nap kiültem az erkélyre (imádlak, galambmentesítés), de szinte semmit nem haladtam, cserébe sok cicát meg házat rajzoltam.
Jó most kint, a galambkilakoltatás után kicsit gatyábaráztam a növényeket, a muskátlik egyből beindultak (nyilván, miután leszedtem az elnyílogatott virágzatokat):
(azért annyira nem voltak elhanyagolva nna).
És láttam, hogy az aloem meg az egyik Haworthiám is virágozni készül - a Sansevieria bimbós kocsányai lassan a 30 centi fele közelednek.
Olvasom róla, hogy extraflorális nektárt termel, ezzel csalogatja a hangyákat (remélem nálam nem fogja!), hogy ők távoltartsák a kártevőket. Okos... 

Ma nincs itthon senki sem. Egyedül nézem az esőt, iszom a kávét próbálom magam rávenni, hogy valamit csináljak. A legsürgetőbb a függöny lenne  - talán a hétvégén fel lehetne tenni a kifestett-padlócsiszolt házba, de jövő héten biztos.
Ötlet pedig van, sok. Kötős is, varrós is, horgolós is.
Csak erő legyen összeszedni magam. Még egy csésze kávé talán segít.
És előszedtem a kötést is. 

3 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

fel a fejjel, én hónapok óta így éreztem magam. remélem, nálad hamarabb elmúlik.

aarkus írta...

Pihenni kell. Még a kötést is ki kell pihenni néha. Bámulni az esőt, limonádét vagy kávét iszogatni és cicát rajzolni. Jól csinálod. :-))

Kati írta...

Annamari, hát igen, sokszor én is így érzem, hogy összecsapnak a hullámok a fejem fölött, de aztán, ahogy mondani szokás, mindig lesz valahogy. Ilyenkor tényleg jól esik egy kis kényeztetés önmagunknak, legyen az egy finom kávé, egy süti, vagy vmi más. Kitartást :)