2014. július 12., szombat

Nagy változás

Az elmúlt napok rohanása és munkája eredményre vezetett.
A lakás eredeti állapotáról nincs képem, egy elég alapos takarítás után fényképeztem az "előtt" képeket.
Ilyen volt a szoba három hete:
És ilyen ma:
A régi festést nem kapartuk le, csak ráfestettünk, ezért nem fed tökéletesen a diszperzit (pedig két réteg ment rá), de tiszta. A padlót viszont felcsiszoltattuk és le is lakkoztattuk. Lefestettük az ajtókat-ablakokat.
És a függöny nekem muszáj. 
Ugyanaz a szoba az előszoba felől nézve, két hete:
és ma.
Az előszoba sem olyan már, mert az is fehér és ma lefestettük a cementpadlót világosszürkére.
Bútor még mindig nincs, talán a héten lesz egy asztal meg egy kanapé, talán szekrény vagy polc is. És akkor végre ott aludhatunk.
Nagyon várom már, hogy az első ott töltött nap estéjén a kötésemmel-fonásommal leüljek pihenni.
És annyira beindultunk, hogy eljátszottunk az ötlettel, hogy mi lenne ha a másik szobát is kipofozgatnánk?

9 megjegyzés:

fenci írta...

Nagyon jó lett!!!! milyen sokat számit a SZIN!

Amanda írta...

Rég láttam ennyire festett szobát, pedig felénk is nagy divat volt. Nekem még mindig tetszik a hengerezés, igaz a régihez képest én nagyon formabontó lennék.
Nagyon jó lett fehéren, nagyon modern és divatos. A padló megérte a fáradságot, remek lett. Igazi fa padló!

Mázsa Viki írta...

Tényleg nagyon jó lett. Én meg azt írom, hogy milyen sokat számít egy szép egyszerű, sűrűn ráncolt függöny! Lassan alakultok, és olyan jó lesz majd!!!!

florentine írta...

Megérte a sok munka, nagyon szép lett. És ennek évekig örülhettek!

Dominika írta...

Nagyon jó lett, otthonos, nekem nagyon tetszik a padló!

Annamari írta...

Már most nagyon otthonos, pedig üres.
Én nem szeretem az ilyen cifra szobákat, és ez a festés szerintem nálam idősebb is volt. Hiába győzködtek, hogy legyen színes (mert győzködtek a helyiek) hajthatatlanok voltunk és fehér lett.
Na de az igazi szerelem nekem is a padló. Gyönyörű. Igazi fa és a színtelen lakk annyira életre keltette mintha tegnap készültek volna a deszkák. Ragyog az egész. (ma nem sütött a nap, hogy lássuk milyen az igazi verőfény - a jobboldali ablak délre néz, a baloldali nyugatra.)

Annamari írta...

(vagyis fordítva, a baloldali délre, a jobboldali nyugatra. Kezdek álmos lenni)

Zsoofi írta...

Gyönyörű! Olyan tiszta és hívogató lett! És igen, hát az a padló.... Ahoy írod: ragyog. Nagyon szép.

Kati írta...

Szóval ez már kint van :) De jó, de szép lett:) Gratulálok :)