2013. augusztus 6., kedd

így jártam

Na, most az van, hogy ma a játszótéren ültem és kötögettem (Klárikával az apja rohangált. Illetve utána). Egyszercsak odajött hozzám egy modellalkatú leányzó, és aszongya, hogy én nyertem. Mert ők valami fogyasztószert (vagy nem tudom mit, de fogyaszt) forgalmaznak és azzal kezdik, hogy a kiválasztottaknak adnak belőle ingyért.
Mondom neki, hogy én 4 kilót fogytam múlt hétfő óta (de lehet, hogy csak 3.5-öt, csak bölcsködtem), és szeretnék a módszerem mellett maradni. Úgyhogy köszi, kihagyom az ajándékukat.
Ezek után elgondolkodtam, jó dagi lehetek, ha a fogyasztósok kiszúrnak. Pedig tényleg fogytam. És mégis.
(De a fogyásról majd máskor.)

6 megjegyzés:

Kati írta...

:) Szeretem az öniróniádat:)
Hát szerintem se érnek semmit a tabletták, csakis az életmódváltás, vagyis a kaják megválasztása, kiválogatása, s persze ozgás is kéne, ami nálam nincs.
Tavaly aug. 8-án fogtam neki a diétának, most is tartom, ha nem is olyan szigoróan, de a leadott 15 kg újév óta nem jött vissza, kopogjam le: kopp, kopp:)
Néha feljön 1 - 1, 5 kg, de azt hamar le is tudom adni.
Kitartást Neked is:)

Mázsa Viki írta...

Lányok, privátban mindketten elküldhetnétek a módszereiteket! ;)
Én tavasszal hasfelmetszésre megyek, nagyon lóg a bőr a hasamon, és hasfalsérvet is csináltak nekem a gyerekek, viszont addig azért nem ártana pár kilót leadni.

fenci írta...

Én is kiváncsi vagyok, hogyan csináljátok?

Kati írta...

Mázsa Viki, fenci, az enyém nem titok, én a Dukan -diétával fogytam, ami egy fehérje diéta, de én egy kicsit átalakítva tartom, mert gyümölcsöt meg zöldséget se szabadna sokat enni, de én azt rengeteget megeszem. A dukan - diétáról a neten sokat olvashattok, nekem bevált, eddig legalábbis, igaz gyerekem még nincs, de fölös kilóm az még most is van:)89 kg - ról indultam, most 75, 5 vagyok.

Annamari írta...

én is Dukan :)
Nekem is beválik. Erről akartam írni egy posztot, de odébb. Én nagyon sok rosszat is olvastam róla, de egy részét alaptalannak tartottam.
Lányok, kéne egymást támogatni ebben, valami külön felületen. Ahova az ember szégyen nélkül írja le a kilókat, centiket :)

Norcsi írta...

Sziasztok, csatlakoznék ahhoz a felülethez én is, és ha nektek ez ilyen jól megy, akkor lehet, hogy én is megpróbálom ezt a Dukan-t :)
Mert a saját módszer nem jött be sajnos.