2013. május 8., szerda

Régi dolgok

Előástam egy régesrégi projektemet. Úgy döntöttem, befejezem.
Akkor hagytam abba, amikor pozitívat teszteltem, mondván, hogy akkor télen úgysem fogok beleférni.
Hát talán nem ártott volna a terhesség első heteiben befejzni, amikor még tudtam és időm is volt kötni.
Arra emlékszem, hogy aránylag tartottam magam a mintához, de elfelejtettem időben elkezdeni a derékszűkítést, emiatt átszámoltam a dolgokat. Csakhogy teleirkáltam a minta széleit számokkal és nem tudom ezek közül melyik a jó. Azt látom, hogy egy ideje már szaporítok.
És más méretet kötök mint a minta szerint kellett volna magamnak, a Ravon azt írom a legkisebbet, de ez annyira hihetetlen, hogy inkább még egyszer és jól megnézem a széleit, hátha abból rájövök a valóságra.
Mindenképp, ma eltöltöttem már egy időt azzal, hogy próbáltam rájönni hol tartok.
Bevallom, nem sikerült. A sort kiköböztem, de hogy mennyit kell még szaporítanom, meg egyebeket - azt nem...

Nincsenek megjegyzések: