2013. május 27., hétfő

egyre közelebb

ahhoz, hogy kikapcsoljam a telefonomat.
Már annyira elegem van abból, hogy mindig, értsd: MINDIG akkor van halaszthatatlan közölni/kérdeznivalója valakinek amikor azzal Klárikát felkölti. Ráadásul olyan, aki tudja, milyen probléma ez nekünk és kb leszarja, mert neki most rögtön és azonnal meg kell mondani, hogy ment az ember wordban.
Amúgy is rosszul alszik, ok, éjjel jobban, de napközben rosszabbul és sokkal kevesebbet, és akkor még nyűgösen is ébred, mert nem magától, hanem attól kel, hogy a konyhában halkan beszélek. Mert a telefon hangja le van véve, fényjelekből látom ha valaki hív, és ki szoktam menni a konyhába beszélni, és ott is alig, és mégis. (Volt olyan, hogy az költötte fel, hogy megreccsent a vállam, szóval ilyen gyermekem van.)
És akkor a család ne legyen képes felfogni, hogy délelőtt keressenek messengeren az szerintem a szarfejűség netovábbja. Ja, hogy nekik az nehezebb? Engem az nem érdekel. Mint ahogy mást sem, hogy nekem a másfél órás altatások mennek az agyamra, amiket 40 perc alvás követ.

10 megjegyzés:

aarkus írta...

Megértelek: nemcsak a telefont tettem félre alvásidőben évekig, hanem még a bejárati csengőt is kikapcsoltam.

Névtelen írta...

Én alvásidőben némára állítom a telefont. Ha fontos, később visszahív,vagy visszahívom. Nekem vannak napok, mikor teljesen ki és lekapcsolnám a telefont, mert minden félórában megszólal..:(

Annamari írta...

Hozzánk nem lehet feljönni, mert a kaputelefon némán van. A bejárati csengőt nem tudom hol kell kikapcsolni, de ki fogom.
A telefon néma, én látni szoktam ha valaki hív, nem hallani. És kimegyek a szobából, de mégis meghallja és felébred. De most nagyon jó, mert kikapcsoltam és csend van és nyugi.

Paat írta...

Ajánlom a következő luxust: MINDENTT kapcsolj ki és aludj a picivel! Igaz, így a teendők nem haladnak, de pihenten nem is fognak bosszantani:-) (a csengőt én leragasztottam egy évre... vagy 3szor másfélre)

Ágnes írta...

Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz! Amikor az ikerfiaink megszülettek, hasonlókon mentünk keresztül alvásügyben,vagy 5 évig, mint most Te. Telefont, kapucsengőt, ajtócsengőt kikapcsoltuk. A rokonság duzzogott. A postás, akinek nem lenne dolga, az első pillanattól respektálta a kérésünket. A család évek alatt jutott el, de akkor olyan mélyen rögzült, hogy még most sem hívnak az akkori altatási időben, pedig már 15 éves nagyszájú kamaszok! :)
Kapcsolj ki, hallkíts le mindent nyugodtan! Nem ők fognak egy nyűgös babussal foglalkozni utána, hanem Te.

Maris írta...

Még addig kapcsold ki azt a .... telefont, mielőtt összevesznél a családoddal meg az ismerőseiddel, mert esetleg elképzelhető ám, hogy nem akartak ők rosszat, csak éppen reflexből feltárcsáztak, és meg sem fordult a fejükben, hogy direkt kiszúrjanak veled meg Klárikával. X ismerős esetén azért nehéz ám számon tartani, hogy kinek mikor alszik a babája, ki hánytól hányig van jógaórán, ki mikor megy ki pont a kertbe. Tudom, mert nekem is hiába mondta el az unokatesóm is meg a sógornőm is ezermilliószor, hogy mikor alszanak a kölkök, én sose emlékeztem, pedig én kifejezetten igyekszem rendes rokona lenni mindenkinek. Szóval inkább kapcsold ki, nem is kell szólnod róla.... majd ha fontos, keresnek újból, és azért meg nem gondolnám, hogy bárki is megharagszik, ha időnként nem vagy elérhető. Ez van a mobiltelefonokkal :-D

Zsoofi írta...

Én azt sem értem, miért nem írt sms-t?
Az nem jár zajjal, és amikor alkalmas lett volna, visszahívtad volna. Olyan egyszerű...
Mondjuk, pont olyan egyszerű, mint a messenger... :)

Annamari írta...

Kikapcsoltam, szabad vagyok. Nem rettegek mi mikor szólal meg. :)
Az e helyzet, hogy aki ezt csinálja, az a nagyanyja, aki tudja mi is van nálunk.

Maris írta...

Jól tetted. Így a nagymama nem tud rosszkor hívni. Te nem haragszol meg rá, mert rosszkor hív. Klárika meg hátha nyugodtan alszik véééégre :-D

Judilla írta...

Teljesen megértelek Annamari!! :))
Én is kikapcsoltam, kikötöttem minden zengő-bongó dolgot..
És hullára nem érdekelt, hogy ez kinek nem tetszik.
A lényeg az volt, hogy a gyerekek jól tudtak aludni. :)