2013. március 12., kedd

Kötős műsor

Tegnap este ültem és gombolyítottam és mérgelődtem, hogy nem jön a fonal, közben ment a DigiLife a háttérben (újabban ezt szoktam "nézni", vagyis hazajön Zuram, bekapcsolja a tévét és aztán én átteszem ide, sok főzős, kézműves, életmód műsor van), és akkor derült égből villámcsapás: kötős műsor - Knitty Gritty.
Épp zoknit kötöttek, ami nekem nem olyan izgalmas téma, ráadásul pontosan úgy ahogy én szoktam (kivéve, hogy 3+1 tűn, én pedig már rég magic loop-ozok). De jó volt.
Mondjuk, a bemutatóból szerintem nem lehetett megtanulni a zoknikötést, mert átvágtattak az egészen, de kedvcsinálónak megtette. Kedvem is lett zoknit kötni, de épp mással foglalkozom, úgyhogy az elmarad. De a 2.5 mm-s tű nem, most azzal készülök kötni.

1 megjegyzés:

fenci írta...

Ezt én is szoktam nézni - és kétszer is van naponta, este megismétlik a napi adást - érdekes :-)