2012. december 26., szerda

Ünneplős-pihenős

Nálunk újra igazi Karácsony volt. Ilyent akkor éreztem utoljára amikor én voltam gyermek és a szüleim adták meg azt nekem, amit most mi próbáltunk Klárának megadni. (azért csak próbáltuk, mert ő még nem tudja felfogni a dolgok értelmét). Nagyon tetszik ez az új szerep. Jó érzés gondoskodni a gyermekünkről.
Az nagyon fájt, hogy nem volt akit felköszöntenem a családomból a testvéremen kívül. Ez volt az első olyan Karácsony amikor én vagyok a legidősebb a mi águnkon. Igaz, Szentestén a szülők köszöntése nálunk telefonon folyt le eddig is, és csak a következő napokon mentünk mindkét oldalra köszönteni, de most már csak egyfele kellett elmenni. Tegnap egész nap falun voltunk - ott Klárika is alszik többet mint itthon. A kolozsvári út pedig teljesen kimarad - a testvéremék már meglátogattak szombaton.
Tegnapelőtt Klárika megajándékozott azzal hogy már nem csak a kiságyban állt fel egyedül, hanem a kanapé mellett is. És aznap este fél kilenckor elaludt. Reméltem, hogy ez lesz a hosszútávú ajándéka, de tegnap este már nem volt ilyen kegyes, és több mint 2.5 óra altatás után aludt el csak, háromnegyed 11-kor. Amikor már túlpörgött ezerszer és csak sírt és sírt. Hátha ma jobb lesz.
A két estén, miután Klárika elaludt és én is ágybabújtam olvastam a Csipikét. Mondom, hogy tényleg olyan volt a Karácsony, mint gyermekkorom idején :)

Ugyan nem sokat, de fontam is. A kékek nagyrésze volt még hátra a hosszában kettévett rovingból, most már az is egyágú fonal.
Ma át fogom tekerni őket papírgurigákra. (ha a főnök megengedi).
Az már túl nagy elvárás, hogy elkezdjem fonni a másik felet is.
De hátha mégis...
Aztán kötni is kéne már végre. Van egy fonalam amihez keresem a mintát. Sapkában gondolkodom, de kesztyű is lehetne, nem tudok dönteni... És kéne már Klárikának az a pampócska, még mielőtt járni kezdene. De legalábbis még mielőtt a tél lejár.

2 megjegyzés:

bemka írta...

:)
Sok örömöt nektek!

MrsYarnart írta...

akkor hamarosan kezdődnek a mozgalmasabb napok. ha klárika egyszer feláll, és elindul... :)
szépet fonsz. mindig is szerettem a kéket zölddel.