2012. március 21., szerda

Röviden

Dominikánál olvasom, hogy nem csak nálunk megy el a politikusok szépesze... amiről nemrégiben én háborogtam, azt látom kezdik átvenni mások is. A hülye példa ragadós. Én elhiszem, hogy vannak országok a civilizált világban ahol ez működik, de a volt kommunista blokkban nem megy, hiába akarják erőltetni...
Mindegy, a kiskaput már ismerem :)
A politikus elvtársak az első levelemre válaszoltak, a kellemetlen kérdéseimet nem vették észre. Közöltem azért velük egy következő levélben, hogy az is egy válasz ha nem válaszolnak, mégpedig számomra az jön le belőle, hogy tudják, hogy tudjuk, hogy félrebeszélnek. És majd meglátják választások után, amikoris majd lesz idejük elgondolkodni munkanélküliként hogy mit rontottak el. Tippet is adtam: hogy őket a választók tartják életben, talán nem ártana nem nézni őket hülyének...
Megyek babaruhát rakosgatni.

Nincsenek megjegyzések: