2010. december 1., szerda

Majdnem 10 óra...

... alvás után VÉGRE frissnek érzem magam. Sikerült az, ami máskor nem nagyon, annyit aludni, amennyit kér a szervezetem. Ennyit kért.
Ma szabadnapunk van, a nemzeti ünnepünknek köszönhetően, amit én azért érzek csupán ünnepnek, mert nem kell munkába menni, nekem más jelentősége nincs. (Meg egyáltalán, Erdély, és főként az erdélyi magyarok számára gyásznap kéne legyen. De hát a történelem dolgait kár boncolgatni, inkább foglalkozzunk a mával.)
Az elmúlt időben kötögettem, de sehogyse sikerült fotózni. Eddig azt hittem, csak a délutáni fények teljesen alkalmatlanok a fényképezgetésre, de tévedtem, ma reggel délelőtt is borzasztó sötét van, sok képből csak pár lett mutatható.
Befejeztem a rég elkezdett puha stólát, de nem varrtam még el a szálait (igen, tudom, lusta vagyok hozzá...):
Aztán elkezdtem egy kasmírstólát, természetesen egy Haapsalu sallos motívummal (már ilyen sokat megkötöttem belőle??? na, ez jó):
És újra rájöttem, hogy nagyon szeretem a kasmírt. A puhasága és a finom tapintása miatt. Ez pedig a színe miatt is nagyon közel áll hozzám, nagyon halvány ezüstszürke, nagyon ünnepi, alkalmi szín.
S ha már kasmír: annyi kezd lenni már itthon, hogy nem tudom hova rakni őket. Itt egy újabb adag,
és még van ami most szárad, és tervek is vannak hozzájuk, csak idő nincs elég (persze, ha az ember átalussza a napot...)
Búcsúzóul, mielőtt visszamennék a fényre kötni, egy csokor kasmír:

6 megjegyzés:

Irenka írta...

Gyönyörűek.

Marcsimami írta...

Kedves Annamari!
Nagyon szépek a munkáid és gyönyörűek a fonalaid.
Korábbi bejegyzésedben írtad, hogy valójában pulóverként veszed, amit felfejtessz.
Kérlek segíts nekem!
Kellő tapasztalat híján, miről lehet felismerni (ha nincs cimkéje), hogy a pulcsi anyaga kasmír?

Annamari írta...

Köszönöm!
Marcsimami, tapasztalat híján csakis a cimkéről.

Amanda írta...

Én alapállásban 10 órára vagyok hitelesítve. Persze gyerekek mellett ez kizárt. Ha lenne én simán elindulnék az Olimpiám hosszútávú alvásban.
A kötéseid, fonalaid szépek, mint mindig.

Annamari írta...

Akkor megnyugodtam, hogy nem csak én vagyok ilyen mormotaalkat :o)))

bucilla írta...

Isteni lett a puha stólád, és az a fodor a szélén:) Nagyon nőies lett!
A Kasmír fonalak csudaszépek, nem csodálom hogy nem tudsz velük betelni, mióta nekem is van egy habos rózsaszín;) én sem tudok, és ha véget ér a tél, és finomabb holmikról álmodozom, ő lesz az első akibe belebököm a tűimet.