2010. augusztus 10., kedd

Három a magyar igazság.

Meglett a harmadik pihém.
Anyagot váltottam, és amire gyanakodtam, igazolást nyert. A kibédi gyapjú teljességgel alkalmatlan csipkekötésre. És igen, az egyenletlen volta miatt, mint gyanítottam.
A harmadik hópihét skót kétágú natúr gyapjúból kötöttem, hátkéremszépen, ez valahogy kinéz!
Lesz némi árnyalatbeli különbség a két fonal között, de kb olyan lesz, mintha friss hó hullna a régire.
(És valóban hibás a minta. A két utolsó sora kész káosz.)

10 megjegyzés:

zazálea írta...

Egészen más, kinagyítottam és tényleg, igazollak! :o)

PETUNIA írta...

Hát kérem ez a profizmus Igazi Holle anyóságosság.:o) Nem is sejtettem, hogy kötni is lehet pihéket, nem csak horgolni. :o)

Annamari írta...

Ugye, hogy ugye :o) azóta van egy kicsike is, aztán ameddig meg nem jön a fonalam, addig havazok...
Petunia, minta alapján kötöm (igaz, hbás...). Én horgolni nem tudnék ilyent. Vagyis csak láncszemsort tudok, kötéskezdéshez...

ercsu27 írta...

Valahogy kinéz?????
Gyönyörű, érted? Gyönyörű! :-)

bucilla írta...

Tényleg ég és föld, ez valami gyönyörű egy hópihe:)

Csilla írta...

NAgyon szépek ezeke a pelyhek, ez is meg az előzőek is, remélem azért még az időjárás jóval odébb produkál ilyesmit, még arra felétek is :)

Annamari írta...

Köszönöm. :o)
Ma asszem, megkötöm az összeset.
Csilla, én számítok egy hosszú meleg őszre mielőtt az időjárás ezt idehozná.

Jucuu írta...

Imádom, végig kellett néznem a raverly-n a kész lumineneket, mert egyre jobban kacsingatok felé. De kevesen használják a hópihéket, kár érte.
Említ amúgy valami javítást a mintához, tudsz róla?

Annamari írta...

Jucuu, nálam a Luminen-őrület úgy kezdődött, hogy minden nap megnéztem. Aztán minden nap többször... Aztán mindig egyre jobban sóvárogva...
Most meg várom a gyapjamat, számolgatom aug. 20-ig a napokat, amikor is választ kapok, mikor lesz fonalkám, de lesz, ha nem, baj lesz :o)
Nálam ott a bibi, hogy nem kötöttem még ilyen bonyolult formájút, raglánujjal meg (beépített) zsebekkel, meg kapucnival, meg ilyenekkel... reméljük a legjobbakat!
A hópihék hiánya sok megkötőnél engem is meglep, szerintem pontosan az adja a kardigán egyediségét.
A TC-n ír a nagy hópihe mintájának javításáról, de amit adtak, abban ez a hibás minta van. Mindenképp, ha úgy döntesz, hogy Luminenezel, elküldöm!

Jucuu írta...

Rendben, köszönöm! Meg fogom várni a tiéd, nagyon izgalmas, kár, hogy élőben nem követhetem, ahogyan készül. :) Én tavaly gondolkoztam azon, hogy őszre egy gyapjúkardigán kitűnő lenne kabát helyett. Tetszik nagyon még a Sylvi is Tikrutól, meglátjuk, végül tűre kerül-e valamelyik.