2021. március 10., szerda

Tervek

Érdekes dolog az éves tervekről március közepefele írni, de eddig valahogy nem került rá sor. 
Ahogy most látom, 2021 a pulcsik éve lesz. Meg a zokniké.
Este interesant să vorbim de planuri anuale la mijloc de martie, dar, deși știu de ceva vreme unde mă aflu, cumva nu am reușit. Se pare că 2021 va fi anul pulovărelor. Și al șosetelor.
Tervezek egyszerűbbeket, többet is, csak úgy saját kútfőből, kidmohair-csipkefonal kombóból (megvan már hozzá a rozsdabarna, lilás, petrolkék meg mustárszínű kidmohair), ahol a fonalé legyen a főszerep, és tervezek bonyolultabbakat is - listás az Altheda
Plănuiesc mai multe piese simple, unde las firul să vorbească - kidmohair cu ceva fir fin, pentru dantelă (am deja diverse culori: ruginiu, mov, albastru petrol, muștar), dar sper sa tricotez si pulovăre mai complicate - cum ar fi Altheda,
foto: Jennifer Steingass
foto: Jennifer Wood
foto: Camilla Vad
Valószínűleg a Jennifer Steingass-kalandom folytatódik, igazán nagyon megtetszett a Vintersol is.
Continui probabil aventura Jennifer Steingass și cu alte piese - îmi place în mod deosebit Vintersol.
foto: Jennifer Steingass
Tervben van minden hónapra egy pár zokni, meg legalább egy takaró is .
Valahogy most mindent meg akarok kötni, egyszerre, és nem elég hosszúak a napok, esték, hétvégék. Ma kb 5:30 kor ébredtem, és kötöttem, míg szólt az óra, és jólesett...
Am în plan câte o pereche de șosete pe lună, și până la sfârșitul anului încă cel puțin o pătură.
Cumva aș vrea să tricotez toate piesele acum, în același timp, și se pare că nu sunt destul de lungi zilele, serile și weekendurile. 
Azi m-am trezit pe la 5:30 și am tricotat până când a sunat ceasul - a fost un început de zi deosebit de plăcut...

2 megjegyzés:

@irina_sweet_home írta...

ce planuri frumoase!spor!

Annamari írta...

Multumesc! Timp sa avem...