2021. január 2., szombat

A kesztyű

Valamikor november elején kipattant a Julia Müller közöskötés ötlete, és akkor eldöntöttem, hogy márpedig magamnak is kötök egy Entangled stitches kesztyűt. Ugyanis ez a negyedik pár lett, de eddig mindegyik máshoz került. 
Cândva, la început de noiembrie s-a născut ideea unui KAL Julia Müller, și atunci am ales Entangled stitches - mănuși pe care le-am tricotat anterior de trei ori, însă toate au ajuns la alții.

Az előzőekről írtam itt, itt és itt, és így negyedjére már nem tűnt nehéznek, csak a sok (főleg) munkahelyi stressz miatt voltak napok, amikor egyszerűen nem voltam képes koncentrálni rá. Mióta a csavarásokhoz nem kell segédeszköz egészen gyorsan megy, viszont az a sor, amelyikben 32 szemre jut 16 csavarás, az eléggé megdolgoztatja az ember lányát. 
Despre perechile anterioare am scris aici, aici și aici, și așa, la a patra pereche nu mi se pare un model greu, dar din cauza stresului (în principal) de la birou am avut zile când nu am fost în stare să mă concentrez. De când nu am nevoie de ace pentru torsade am și viteză, însă când pe 32 de ochiuri sunt 16 torsade este de lucru.
A fonal gyönyörű, Bucika festette Fyberpates zoknifonal, nagyon én vagyok - mindenféle zöldek, türkizek, némi kék vegyül egymással. 2.25 mm-s körkötőtűvel dolgoztam.
Firul este superb, un Fyberspates vopsit manual de Bucika - mă reprezintă cu toate nuanțele de verde, turcoaz și puțin albastru. Am lucrat cu andrele de 2.25 mm.

Ez volt az egyik olyan projekt amit hordozgattam falura, és kötöttem reggelente az ágyban, miközben tűzmesterkedtem - olyankor volt elég friss az agyam hozzá. 
A fost unul dintre proiectele pe care le-am plimbat și la țară, de multe ori am tricotat dimineața devreme, în timp ce am ținut focul - atunci am fost destul de odihnită. 
A közöskötés határideje december 31 volt, én meg 30-án fejeztem be. Mit mondjak egyebet, minthogy imádom, és már csak telet akarok hozzá, hogy hordhassam...
Termenul de la KAL a fost 31 decembrie, eu am terminat în 30. Ce să spun altceva decât că le ador și vreau numai iarnă să le pot purta...

4 megjegyzés:

Andrea írta...

Annamari gyönyörű a kesztyű, nagyon ügyes vagy!
Jó egészséges kívánok, és még sok-sok ilyen szépséges kötést!

Vera írta...

Egy biztos... csak TE vagy képes ilyen kesztyűt kötni...Ha nem írod a neved mellé. akkor is tudni, hogy a TE munkád..Gratulálok!

Vera írta...

Egy biztos... csak TE vagy képes ilyen kesztyűt kötni...Ha nem írod a neved mellé. akkor is tudni, hogy a TE munkád..Gratulálok!

bucilla írta...

Gyönyörű lett Annamarim, drukkolok hogy legyen hozzá tél is! Én eddig háromszor tudtam felvenni, mert mostanság nagyon ritkán van hó mifelénk. Viszont ebben az a jó, hogy így életem végéig ki fog tartani ❤️