2019. szeptember 19., csütörtök

Zoknik

Össze se tudom számolni hirtelen hány pár született mióta nem írtam róluk blogbejegyzést.
Így kapásból mutatok néhány párat.
Az elsőt 2016-ban kezdtem kötni (talán), aztán félretettem. Tavaly év végén (vagy idén év elején?) előszedtem, és befejeztem.
Semmi extra. Egyszerre kötöttem a kettőt, orrától kezdve, minta nélkül.
A sarka rövidített soros.
A második úgy kezdődött, hogy egyszercsak kedvem lett magamnak rózsaszín-lila zoknit kötni. És kötöttem.
A minta Stay-at-home socks, és (azt hiszem) ezzel kezdtem fentről egyszerre kötni a kettőt.
A sarka rövidített soros.
Hétvégén ezt vittem magammal falura, és kellett is a reggeli kávézáshoz.
A következő ajándék lesz hamarosan.
Ez volt az egyik nyári projektem, amit hordoztam magammal falura.
Ez is a Stay-at-home socks, de 42-43-as méretben. De csak egy hónap múlva kerül el a gazdájához.
Aztán szinte egészen készen van egy újabb pár is.
Ezzel akartam kipróbálni az utólag belekötött sarkat, és csak ennyi van belőle hátra, azt tervezem, hogy kedden amíg Klári karjából kiműtik a tűződrótot addig befejezem a kórházban.
Most egy másik csupasima zokni van készülőben. Kb a sarkát kell kezdenem.
Annyi, hogy ez 45-ös méret. lesz.
Van még egy színváltós amiről azt hiszem nem írtam, arról majd külön posztban.
Most meg lelkileg készülök a holnap kezdődő hétvégére.
Otthon.

Nincsenek megjegyzések: