2018. július 8., vasárnap

Entangled stitches nr. 3

Tavaly egy kedves ismerősöm megkérdezte, kötnék-e neki egy pár kesztyűt? Igent mondtam, így kiválasztottuk a fonalat (Drops Baby Merino) és a mintát: Entangled stitches.
Ő hazament, én pedig elkezdtem kötni - a Ravelry-s projektoldal szerint szeptember 22-én.
Már harmadjára kötöttem ezt a mintát (ezt meg ezt), így tapasztalatom volt benne.
Csak ugye egy másfél éves örökmozgó meg egy töröttkezű ötéves mellett ez nehezebben ment mint amire számítottam.
Tavaly szeptemberben eltöltöttünk pár napot falun, ott is dolgoztam rajta.
És arra emlékszem, hogy akkor fejeztem be amikor Klárival a kórházban voltunk, hogy kivegyék a tűződrótokat a karjából (október 26). Ő ott aludt a műtét után, én meg kötögettem mellette.
Sajnos rendes fotóm nincs.
Az átadásra idén májusban került sor, de lesz még tél.

Nincsenek megjegyzések: